Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Μόνο για μιά μπύρα !

Λαλούμεν πάμε για ποτό
όμως μόνο μια μπύρα ,
μπαίννουμεν στ'αυτοκίνητον
τζ'ούλλους εγώ τους πήρα .

Πάμε σ'ενα ροκκάδικον
κάτω στην Λευκωσίαν, 
εφέραν μας την μπύραν μας 
τζιαι μούχτι ζιβανίαν !




Αφού μας το ετζιέρασεν 
το πρώτον το σφηνάκι
λαλούμεν "άτε φέρ'μας ρε
τζιαι έναν τεταρτάκι . 

Να μεν σας τα πολυλοώ
το'ναν εγίνην έξι
τζ'επιάμεν τζιαι τον σουβλητζιήν
σουβλάκια να μας πέψει .

Η ώρα 3 εκλείσασειν
γιατί ήμασταν οι μόνοι
τζιαι μόλις εσηκώθηκα
ήμουν σαν το πρεζόνι !

Ήμουν ο μόνος που'φερα
το αυτοκίνητόν μου
μόλις το αθθυμήθικα
έχασα το μυαλόν μου . 

Ποτζεί ποδά εφτάσαμεν 
μέσα εις το αμάξιν
βάλλω την πρώτην ξεκινώ
μα σταματούν με μπάτσοι !

"Που πάεις κύριε" λαλούν
"τωρά π'ον τρεις η ώρα" ?
"τζιαι με τα φώτα τα ψηλά
γυρίζεις μες τη χώρα" ?



"Σόρρυ κύριε όργανον"
ευθείς εγιώ λαλώ του , 
μα τζείνος φκάλλει τ'άλκοττεστ
μέσα που το καπό του !

Έγραψεν εβδομηνταθκυό
τζι'επιάν μου τα κλειθκειά μου
τωρά στο δικαστήριον
θα πιάν τζιαι τα λεφτά μου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έν τζ'εσhει αντροπήν