Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ζιβανια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ζιβανια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Ποζάβλια μέρα ποίησης ...

Την ποίηση στην Κύπρον μας λαλουν την τσιαττιστά-α
κάποιοι λαλούν μας τα γραφτα , άλλοι τραουδιστά !

Κανόνας απαράβατος που πρέπει να προσέχεις
το δεκαπεντασύλλαβο πρέπει πάντα να έχεις

Κάμνουμεν τζιαι το πάλιωμαν , όπως το χίπ-χοπ battle
ακούν μας εις το Πέκκιουγιου , ακούν τζιαι στο Seattle !

Τζιαι να σου πώ το μυστικό , αν θέλεις να τσιαττίσεις
πρέπει ζιβάναν κάμποσην , να πιείς τζιαι να μεθύσεις ...

Τζι'αμαν φατσιήσει κάμποσον , τζ'αρκέψει να ζαλίζει
τότε θα δείς φιλούιν μου , πως είναι ούλλα easy .





via GIPHY

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Ζιβάνα Χωρκάτικη !


Ζιβάναν τη χωρκάτικην
ποτζείνην που τυφλώννει
επίνναμεν το Σάββατον 
ο Γιακουμής τζ'εγιώνι

Τζιε πίννε τζιαι να πιείς τα shots
με τσίλλημαν κανέναν
ευθύς εκαταλήξαμεν 
στης μέθης τον πυθμένα !

Κουβεντολόιν κάμποσον
λαφαζανιές αβέρτα , 
πάνω μου ετζοιμήθηκα
τζ'εφέραν μου κουβέρταν 

Την επομένην το πρωίν 
ένιωθα την κκελλέ μμου
όπως το όπλον του στρατού
την ώραν του πολέμου 

Έκαμα θκυό μερόνυχτα
τα μίλια μου να φέρω
τζιαι ούτε γω επίστεφκα 
πως θα τα καταφέρω

Που τζείν'την μέραν έν ήπια
ξανά εν θα το κάμω 
αμμα την αλλην εφτομάν
τ'αρφού μου έχω γάμο ! 

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Μόνο για μιά μπύρα !

Λαλούμεν πάμε για ποτό
όμως μόνο μια μπύρα ,
μπαίννουμεν στ'αυτοκίνητον
τζ'ούλλους εγώ τους πήρα .

Πάμε σ'ενα ροκκάδικον
κάτω στην Λευκωσίαν, 
εφέραν μας την μπύραν μας 
τζιαι μούχτι ζιβανίαν !




Αφού μας το ετζιέρασεν 
το πρώτον το σφηνάκι
λαλούμεν "άτε φέρ'μας ρε
τζιαι έναν τεταρτάκι . 

Να μεν σας τα πολυλοώ
το'ναν εγίνην έξι
τζ'επιάμεν τζιαι τον σουβλητζιήν
σουβλάκια να μας πέψει .

Η ώρα 3 εκλείσασειν
γιατί ήμασταν οι μόνοι
τζιαι μόλις εσηκώθηκα
ήμουν σαν το πρεζόνι !

Ήμουν ο μόνος που'φερα
το αυτοκίνητόν μου
μόλις το αθθυμήθικα
έχασα το μυαλόν μου . 

Ποτζεί ποδά εφτάσαμεν 
μέσα εις το αμάξιν
βάλλω την πρώτην ξεκινώ
μα σταματούν με μπάτσοι !

"Που πάεις κύριε" λαλούν
"τωρά π'ον τρεις η ώρα" ?
"τζιαι με τα φώτα τα ψηλά
γυρίζεις μες τη χώρα" ?



"Σόρρυ κύριε όργανον"
ευθείς εγιώ λαλώ του , 
μα τζείνος φκάλλει τ'άλκοττεστ
μέσα που το καπό του !

Έγραψεν εβδομηνταθκυό
τζι'επιάν μου τα κλειθκειά μου
τωρά στο δικαστήριον
θα πιάν τζιαι τα λεφτά μου! 

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Shaquile productions - Τασος του Στέλιου

  Φαντάζουμαι οτι ούλλοι είδετε το επίμαχο βίτεο με τίτλο "Ο Τάσος του Στέλιου" το οποίο έγινε τουλάχιστον στην Κύπρο "Viral" (λινκ) .

  Το εν λόγω βίντεο έγινε κατευθείαν αντικείμενο συζήτησης , αντιπαράθεσης , πασιαμά , αιτία για καφκάες , οικογενοιακές ίντριγκες , ανέκδοτο , μια φάουσαν ατάκες , αλλα και αντικείμενο κοινωνικού προβληματισμού , λόγω της κατάστασης τζιαι των λεγόμενων του πρωταγωνιστή , ασχέτως αν ο ίδιος δηλωνει οτι ένιωσε γλυκάααδα .

  Η νέα ιδέα με το όνομα "Shaquile Productions" έρκεται να δώκει το δικό της στίγμα στην παρθενική της παραγωγή με τίτλο "Ο Τάσος του Στέλιου (συζήτηση)" , μια ταινία μικρού μήκους με αφορμή το γνωστό βίντεο με σουρεαλιστικές πινελιές και αρκετές δόσεις ψυχεδέλειας , καψίματος και χωρκάτικης ζιβανίας .

     Πολλά σημαντικόν είναι να τονίσουμεν ότι στη ταινίαν τούτην , παρατηρείται για πρώτη φορά παγκοσμίως ο όρος "Αναλτροφοδότηση" .


O Τάσος του Στέλιου (συζήτηση)

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Κυριακή του Πάσκα

'Eτσι που λαλείτε , κοπέλλια τζιαι κοπέλλες , 
έφυεν η Παρασκευή γυαλλίστε τες γραδέλλες . 

Πιθαύριον θα μιλλώσουμεν , εννα γινούμεν σχοιροι
τζιαι για να ξιφουσκώσουμεν θα θέλει τρυπητήριν .

Σούβλες σουβλάκια σιεφταλιές , θα εσιει στο τραπέζιν
τζιαι πίσω ττάππον Ττερλικκάν ολημερίς θα παίζει . 

Πύρες θα κατεβάσομεν, αλλά τζιαι ζιβανίες , 
τζιαι φλαουνούν για πόπαστον θα φέρνουν οι κυρίες .