Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Λευκωσια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Λευκωσια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

7 ημέρες άρρωστος (του Σάνυιου Τακαράκ Γ')


Εφτά ημέρες άρρωστος
τες έξι στο κρεβάτιν
σαν το πρεζάκιν πήεννα
πο χάππιν σ'αλλον χάππιν

Ήρτεν η ώρα το λοιπόν 
να φκώ να μου φυσήσει
να δω τον ήλιον νακκουρίν
ίσχια που να μου τζίσει

Μα σάννα τζι'εγελάστηκα 
πως ξέρω γιώ τη φύσην
ήλιον εγώ εγύρεφκα
μα δαχαμέ σχιονίζει !



Το πιο πάνω τσιαττιστόν ήταν μια ευγενική χορηγία του φίλτατου Σάνυιου Τακαράκ  του Γ' . 

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Ύμνος στες σιεφταλιές !

Βάλλεις του σχοίρου κειμάν 
κρομμύδιν τζιαι αλάτιν 
μαιτανόν ναν μπόλικος
κανέλλαν τζιαι τσας λάδιν . 

Αννοίεις πάνναν βάλλεις το 
το μείγμαν λλίον-λλίον
δώκε καμπόσην προσοχήν 
σε τούτον το πεδίον . 

Μετά περνάς προσεχτικά
τες σιεφταλιές στη σμίλα , 
βάλλεις τες πας τα κάρβουνα 
όσπου να στάξει η μίλλα . 

Άμαν ψηθούν τζιαι ύστερα
βάλλεις τα μες την πίτταν
σαλάτα βάλε κάμποσην , 
στην Λεμεσόν τζιαι πίκλαν !

Αν είσαι χώραν όμως δε , 
για πίκλαν μεν τους πείς , 
τασιήν να βάλεις τζιαχαμέ , 
μεν είσαι αγενής !