Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα σιεφταλιες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα σιεφταλιες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Ιαχές πολέμου !

Λαλούν ακούουνται τύμπανα 
τζιαι ιαχές πολέμου , 
εν να φυλάξω σιεφταλιές 
να έχουμεν πηλέ μου !

Εν να φυλάξω κάμποσον
φαί νά'χω να τρόω
τζιαι δεν θα παρουσιαστώ , 
μα για κανένα λόγο .

Ζιβάνες , πύρες τζιαι κρασί
θα'χω για να ξιχάννω
κλεισμένος στο υπόγειον
τζιαι δεν θα φκαίννω πάνω !

Θα βάλω τζι'ένα ράδιο
θα στήσω το πικάπ
τζιαι εν να ακούω δίσκους
Σιήκκην τζιαι Ττερλικκάν .

Εγιώ δεν ετσακκώθηκα 
ποττέ μου με κανέναν
ήντα να παω να σκοτωθώ
τωρά για τον καθένα ?







Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Ύμνος στες σιεφταλιές !

Βάλλεις του σχοίρου κειμάν 
κρομμύδιν τζιαι αλάτιν 
μαιτανόν ναν μπόλικος
κανέλλαν τζιαι τσας λάδιν . 

Αννοίεις πάνναν βάλλεις το 
το μείγμαν λλίον-λλίον
δώκε καμπόσην προσοχήν 
σε τούτον το πεδίον . 

Μετά περνάς προσεχτικά
τες σιεφταλιές στη σμίλα , 
βάλλεις τες πας τα κάρβουνα 
όσπου να στάξει η μίλλα . 

Άμαν ψηθούν τζιαι ύστερα
βάλλεις τα μες την πίτταν
σαλάτα βάλε κάμποσην , 
στην Λεμεσόν τζιαι πίκλαν !

Αν είσαι χώραν όμως δε , 
για πίκλαν μεν τους πείς , 
τασιήν να βάλεις τζιαχαμέ , 
μεν είσαι αγενής !


Σάββατο 12 Απριλίου 2014